На допомогу педагогам
⚡⚡⚡
Вчителі, ця публікація – це помічник вам у роботі з підлітками.
Адже знайти підхід до вже старших дітей, особливо в питаннях безпеки, буває непросто. Але спільний перегляд мультфільмів та обговорення героїв можуть в цьому допомогти.🎬
Чи бувають погані секрети? Як їх розпізнати? Про що не можна мовчати, навіть, якщо про це просить друг? Всі ці відповіді можна шукати разом з підлітками та героями мультфільмів.
✅Мультфільми можна знайти на нашому сайті в цьому розділі https://savechild.com.ua/12-15
✅Повний урок можна знайти тут https://savechild.com.ua/material
⚡⚡⚡

⚡⚡⚡
АЛГОРИТМ роботи класного керівника з учнями, які допускають пропуски навчальних занять без поважної причини:
1. Щоденний контроль за відвідуванням навчальних занять учнями класу.
2. З'ясування причини відсутності (щодня).
3. У разі пропусків без поважної причини протягом декількох днів:
* обов'язкове повідомлення батькам;
* відвідування родини на дому (складання акту відвідування);
* співбесіда класного керівника з учнем та батьками (із відміткою у картці спостереження за учнем);
* повідомлення соціально-психологічної служби;
*робота практичного психолога:
а) діагностика;
б) корекція поведінки;
в) консультації з рекомендаціями учню, батькам та вчителям, які працюють у класі;
* повідомлення про систематичні пропуски занять без поважних причин адміністрацію закладу;
* подання матеріалів для розгляду на засіданні ради профілактики правопорушень.
4. Збір пакету документів для Служби в справах дітей.
5. У разі пропусків без поважної причини більш 10 днів складання акту щодо притягнення батьків до адміністративної відповідальності.
⚡⚡⚡
Шановні колеги! В зв'язку з тим, що почастішали випадки кібератак колабораційного характеру, зверніть увагу на такі вимоги до проведення онлайн-уроків:
1. Проводити тільки закриті конференції(із залом очікування);
2. Впускати лише тих учнів, які підписані власним прізвищем;
3. Камера повинна бути увімкнена,щоб бачили кого ви впустили на урок;
4. Чат спілкування,якщо не використовується на уроці,закрийте від інших учасників.
⚡⚡⚡
Шановні колеги!
Війна вносить хаос в звичайний ритм життя. Навчання дає дитині відчуття стабільності та контролю над частиною власного життя, знижує рівень тривоги, дає відчуття впевненості у завтрашньому дні. Мета навчання під час війни - психологічна підтримка, спілкування, перемикання уваги дітей, повторення матеріалу.
Особливо значущим та цінним для учнів є спілкування з учителями та однокласниками. Емоційна підтримка - це можливість учня поділитися своїми переживаннями з учителем, який вислухає.
Психолог О.Шахов виокремив 4 правила емоційної підтримки:
• терпеливо слухати, діти мають право на свої емоції,
• не перебивати,
• відсутність будь-яких порад,
• відсутність будь-яких оцінок «правильно» чи «неправильно»; «добре» чи «погано».
В кінці розмови учитель має сказати:
Я тебе розумію, я розумію твої переживання. Я поруч. Я з тобою. Зараз ти в безпеці.
Захисники нас захищають.
⚡⚡⚡
⚡⚡⚡
Шановні колеги!
Міністерство освіти і науки України, органи управління освітою, заклади освіти, особливо у період військової агресії, мають впроваджувати в освітній процес заходи щодо підвищення рівня обізнаності здобувачів освітніх послуг та їх батьків з питань запобігання торгівлі людьми. Принагідно інформуємо, що торгівля людьми - здійснення незаконної угоди, об'єктом якої є людина, а так само вербування, переміщення, переховування, передача або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, у тому числі сексуальної, з використанням обману, шахрайства, шантажу, уразливого стану людини або із застосуванням чи погрозою застосування насильства, з використанням службового становища або матеріальної чи іншої залежності від іншої особи, що відповідно до Кримінального кодексу України визнаються злочином. Жінки та діти, які змушені зараз покинути Україну через військову агресію Росії та прямують до сусідніх країн, стикаються з ризиками торгівлі людьми. Водночас чоловіки, що залишаються всередині країни, також можуть стати здобиччю торговців людьми. Втрата роботи і доходу внаслідок війни, обмежені можливості забезпечити головні потреби внутрішньо переміщених осіб, біженців та постраждалого від війни населення призведуть до зростання ризиків.
Злочинний світ пристосовується до змін реальності, полюючи на нові жертви, торговці людьми готуються скористатися вразливістю тих, хто змушений покинути Україну. Пріоритетом в освітній діяльності закладів освіти щодо запобігання торгівлі людьми є підвищення загального рівня правової свідомості дітей та молоді, формування навичок безпечної поведінки під час подорожі, у новому місці перебування та вдома, виховання поваги до прав та основних свобод людини, толерантне ставлення до потерпілих від торгівлі людьми.
Педагогічні працівники закладів освіти мають можливість скористатися електронним банком науково-методичної літератури, розміщеним на сайті МОН за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovnarobota-ta-zahist-prav-ditini/protidiya-torgivli-lyudmi
ЗагальніПравилаБезпеки; щодо онлайнквестів для роботи із старшокласниками: https://quest.stoptrafficking.org/start
Звернутися за практичними порадами можна до: Національної гарячої лінії з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів 527, що працює за підтримки МОМ, з 8:00 до 20:00 за номером 527 (безкоштовно з мобільних телефонів) або 0 800 505 501 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Особи, які перебувають за кордоном, можуть звернутися до консультантів гарячої лінії за електронною адресою 527.hotline@gmail.com; Національної дитячої «гарячої лінії» за телефоном 0 800 500 225 або 116 111 (для дзвінків з мобільного) та Національної «гарячої» лінії з попередження насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0 800 500 335 або 116 123 (для дзвінків з мобільного) ГО «Ла Страда-Україна».
Принагідно пропонуємо для використання контакти громадських
організацій, які надають послуги щодо захисту внутрішньо-переміщених осіб
та постраждалого населення внаслідок збройної агресії Росії . 👇

Долаємо паніку🤷♀️
👇
Сімейна психологиня Світлана Ройз пояснила, що потрібно робити під час панічної таки:
- Рука на живіт, приблизно 3 пальці нижче сонячного сплетіння, простукати.
- Потерти кінчик носа.
- Надавити не сильно на очні яблука з двох боків.
- Якщо є можливість, лягти на спину і зробити рухи ногами як велосипедні.
- Дихання - одною рукою накрити губи, рука - як човник, інша на животі. Видих - рука йде вниз до грудей, вдих - підіймається до рота.
- Також допомагає вода із содою: гаряча вода, чайна ложка соди. Зробити один-два ковтки, більше не треба.
- Змащувати губи, полоскати рот водою.
- Витягувати якомога далі язика - ніби намагаючись торкнутись грудної клітки.
- Подивитися праворуч (не повертаючи голови) - якомога далі, тримати секунд 15-20, перевести погляд прямо, потім подивитися ліворуч - якомога далі, потім знову прямо.
- Розтерти тіло. Точка паніки - між беззмінним та мізинцем.
- Покласти руки на ребра, відчути, як вони під час дихання розширюються, підіймаються.
- Розтерти руки, прикласти до нирок.


Тривога - нормальне і природнє відчуття, яке в певний момент свого життя відчуває кожна людина. Проте, інколи надмірна тривога може стати на заваді здоровому й щасливому життю. І подолати підвищену тривожність виявляється не так просто. У таких випадках розслабитися і відчути полегшення допоможуть досить прості вправи.
Рекомендовані матеріали щодо протидії торгівлі людьми розміщені на сайті МОН України 👇
Безпека в інтернеті





